Ovo posebno znači:
- pouzdano i visoko kvalitetno pružanje usluga, uz efektivnu primjenu zahtjeva standarda EN ISO 9001, EN ISO/IEC 17020, EN ISO/IEC 17025 i EN ISO 14001;
- stalno povećavanje zadovoljstva kupaca, njegujući partnerske odnose i uzajamno rješavanje eventualno nastalih problema;
- primjenu novih tehnika i tehnologija kontrole, ispitivanja i verifikacije radi širenja lepeze usluga i stalnog proširivanja udjela na tržištu naših usluga;
- optimalno korištenje resursa i potencijala firme ostvarujući ekonomično poslovanje i održivi uspjeh;
- jasno definisanje i efektivno upravljanje procesima kao i rizicima i prilikama te stalno poboljšavanje implementiranog sistema upravljanja kvalitetom i zaštitom okoline;
- primjenu krajnje profesionalnog, neovisnog, nepristrasnog i čestitog ponašanja, u svim radnim i poslovnim aktivnostima, uz poštivanje relevantnih državnih, evropskih i svjetskih zakona, propisa i standarda;
- pouzdane dobavljače i njegovanje obostrano korisne poslovne saradnje;
- stalno profesionalno usavršavanje zaposlenih u svrhu podizanja kvaliteta usluga, zadovoljstvo kupaca i zaštite okoline;
- stalni nadzorom nad okolišnim uticajima i preventivno sprečavanje zagađivanja, stvaranja neadekvatnog otpada i vanrednih okolinskih situacija;
- dobru internu i eksternu komunikaciju kao osnova za prenošenje vrijednosti, znanja i informacija;
- stvaranje dodate vrijednosti vlasnicima i obezbjeđujući zaposlenim dobar životni standard i uslove rada.
Ovu Politiku su dužni dosljedno primjenjivati svi zaposlenici Inspekt RGH, obavljajući radne i poslovne aktivnosti u okviru vlastitih odgovornosti i ovlaštenja.